10 مزیت ساده زیبایی روغن آرگان برای مو ، صورت و بدن


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 69
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 27
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 1098
:: بازدید سال : 2497
:: بازدید کلی : 11824

RSS

Powered By
loxblog.Com

womanbeauty

10 مزیت ساده زیبایی روغن آرگان برای مو ، صورت و بدن
سه شنبه 9 دی 1399 ساعت 11:59 | بازدید : 420 | نوشته ‌شده به دست daru | ( نظرات )

روغن آرگان چند وظیفه زیبایی در بالاترین درجه را برخوردار است: چه به خودی خود و چه با ترکیبات فعال دیگر ، روغن آرگان برای  مو ، ناخن و پوست بسیار مناسب است. کاربران آن را دوست دارند زیرا این روغن سبک است ، به راحتی عمل می کند ، مملو از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها است و به شما کمک می کند تا رطوبت را قفل کنید. در این مطلب ، 10 روش استفاده از روغن آرگان برای بهبود  روال زیبایی خود پیدا کنید:

 چگونه از روغان آرگان در سلامتی پوست و استفاده کنیم؟

1. روغن صورت

از آنجایی که روغن آرگان بسیار غنی از مواد مغذی است بدون اینکه سنگین باشد و منافذ پوستی را مسدود کند ، استفاده از این روغن را به عنوان روغن صورت در نظر بگیرید. در تحقیقی که توسط مجله بین المللی علوم مولکولی منتشر شده ، بیان می کند که روغن آرگان می تواند اثرات ضد التهابی بر روی پوست داشته باشد که به ترمیم سد پوست و بهبود ترمیم زخم کمک می کند. و طبق گفته متخصص پوست ، هادلی کینگ ، MD ، روغن آرگان پر از اسیدهای چرب و ویتامین E است که به افزایش سطح رطوبت در پوست کمک می کند ، که به بهبود بافت نیز کمک می کند. هادلی می گوید: "و از آنجا که روغن آرگان غیرکدوژنیک است ، برای مناطق مستعد آکنه مشکلی ایجاد نمی کند." (بعداً در مورد مزایای آن برای پوست مستعد آکنه بیشتر خواهیم دانست.)

 

 

 

2. روغن برای پاکسازی

پاکسازی با روغن یک روش تمیز کردن مورد علاقه دوستداران زیبایی طبیعی است: این ماده پوست را آبرسانی می کند ، به طور موثری ناخالصی ها را از بین می برد و با حفظ سطح روغن طبیعی در پوست و در عین حال جذب سبوم ، مواد را متعادل می کند. متخصص زیبایی شناسی جامع و عضو جمعی از اعضای گروه تولید کننده مواد روانشناسی (Britta Plug) می گوید: "بهترین راهی که من برای پاکسازی در تمام سالهای فعالیت خود در زمینه زیبایی شناسی پیدا کردم ، پاک سازی روغن است" (نحوه انجام این کار را اینجا ببینید). "این مواد باعث از بین رفتن آلودگی ، روغن اضافی ، آرایش و ضد آفتاب می شود و حتی به حل شدن جوش های سرسیاه در پوست کمک می کند. با تمیز کردن کامل روغن ، بدون ایجاد اختلال در هیچ یک از مواد خوب موجود در میکروبیوم پوست ، تمام مواد مورد نیاز خود را از بین خواهید برد. "

 

کینگ می گوید روغن آرگان گزینه خوبی برای پاکسازی روغن است زیرا منافذ پوستی را مسدود نمی کند. کینگ برای انواع پوست های حساس یا خشک ، تمیز کردن بر پایه روغن و به دنبال آن آبکشی را توصیه می کند. برای پوست های چرب ، مستعد آکنه یا اگر آرایش می کنید ، او توصیه می کند ابتدا یک پاک کننده مضاعف با یک پاک کننده روغن و دوم یک پاک کننده پایه آب استفاده کنید.

3. روغن کوتیکول

این که آیا شما یک جوان هستید که جرات یک مانیکور معمولی را از دست نمی دهید یا می خواهید به راحتی ناخن های خود را اصلاح کنید ، مراقبت از کوتیکول های خود مرحله مهمی است که ما اغلب در مورد ناخن های سالم نادیده می گیریم. کوتیکول های سالم ، تمیز و هیدراته به جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی منجر به عفونت کمک می کنند. یک راه حل آسان ، آبرسانی منظم کوتیکول های شما است و روش دیگری برای استفاده از آن بطری قابل اعتماد روغن آرگان است.

 

همانطور که اسیدهای چرب و ویتامین E موجود در روغن آرگان پوست ما را آبرسانی می کند ، همان شگفتی های مرطوب کننده را برای کوتیکول های ما نیز انجام می دهد. این سبک است و به راحتی جذب می شود بنابراین ساعاتی پس از استفاده ، آن حالت چرب ماندگار را ندارید به سادگی روغن را مستقیماً به کوتیکول های خود بمالید و ماساژ دهید تا جذب شود - به طور جدی ، انجام این کار فقط یک دقیقه در روز طول می کشد.

 

4. روغن حمام

آه ، خوشحالی های ناز در خانه. روغن آرگان همچنین یک افزودنی عالی برای جلسه آبگرم در خانه شما است. جوشوا زایچنر ، متخصص پوست ، دارای مجوز هیئت مدیره ، MD ، پیشنهاد می کند چند قطره به آب حمام خود اضافه کنید و به روغن اجازه دهید تا تمام کارها را هنگام خیساندن انجام دهد. شما مانند هرگز پوست نرم ، لطیف و مرطوب را شستشو می دهید. به ما اعتماد کنید ، این یک بازی تغییر دهنده است.

 

5. بهبود ظاهر مو

روغن آرگان فواید زیادی برای مو دارد. "این برای بسیاری از شرایط ، به ویژه موهای خشک و آسیب دیده عالی است ، زیرا اسیدهای چرب آن رطوبت را در فولیکول مو قفل می کند." معکوس کردن تقسیم بندی در واقع امکان پذیر نیست ، راه حل هایی وجود دارد که می تواند به بهبود ظاهر آنها کمک کند. به گفته لوسیا کازازا ، آرایشگر ، استفاده از روغن آرگان می تواند به تغییر شکل ظاهری هنگام استفاده به عنوان ماسک کمک کند. کازازا پیشنهاد می کند: "وقتی موها به شدت پردازش می شوند ، جایی که انتها در هنگام خیس شدن شکننده و صمغی به نظر می رسند ، من از روغن آرگان به عنوان ماسک زیر کلاه استفاده می کنم." "همچنین مواردی وجود دارد که من به سادگی آن را به عنوان درمان ترک قبل و بعد از انفجار برای یک ظاهر تمیز و صیقلی با انتهای ابریشمی و صاف استفاده می کنم."

6. درمان موی شبانه

اگر به دنبال یک درمان تهویه شبانه هستید ، کازازا همچنین پیشنهاد می کند روغن خواب را به عنوان ماسک مو هنگام خواب استفاده کنید. وی می گوید: "برای ماسک شبانه ، روغن آرگان باید از پوست سر تا انتهای مو استفاده شود." به سادگی به موها بزنید ، آنها را در یک حوله میکروفیبر بپیچید یا بپیچید تا بالش خود را خیس نکنید ، و zzz خود را بگیرید - اجازه دهید طلای مایع در هنگام استراحت سحر و جادو کند. صبح بیا ، موها را مثل همیشه بشویید و حالت دهید.

 

7. آن را با سنگ gua sha خود جفت کنید.

Gua sha یک درمان طبیعی از بدن سازی باستان چینی است که از یک ابزار تراشیدن (سنگ) برای تقویت گردش خون و تخلیه لنفاوی استفاده می کند. همانطور که می دانید ، این مورد برای ماساژ صورت بسیار محبوب شده است ، مورد علاقه متخصصان زیبایی شناسی جامع است. هنگامی که در طول پوست "خراش" می دهید ، به روغن نیاز دارید تا با سنگ جفت شود. روغن آرگان یک انتخاب طبیعی عالی است زیرا باعث لغزش می شود در حالی که برخی از تنش های مورد نیاز را در اعمال گوا حفظ می کند.

 

8. روشن کننده

روغن آرگان همچنین می تواند به عنوان یک روشن کننده طبیعی دو برابر شود. به جای استفاده از فرمول های آرایشی براق کننده و سنگین ، این روغن آبرسان را بالای استخوان گونه قرار دهید تا درخشش نهایی از درون داشته باشد. اگر ترجیح می دهید یک براقیت ایجاد کنید ، چند قطره روغن آرگان به فونداسیون یا مرطوب کننده صورت مورد علاقه خود اضافه کنید تا رویایی رویایی و شبنم داشته باشد. از آنجا که این روغن بسیار سبک است ، آرایش دیگر شما را نیز سنگین نخواهد کرد.

 

9. درمان کننده جوش و آکنه.

از آنجا که روغن آرگان غیرکدوژنیک است ، به این معنی که منافذ پوست را مسدود نمی کند ، این یک گزینه عالی برای پوست های مستعد آکنه است. به گفته Zeichner ، روغن آرگان به تسکین التهاب کمک می کند و همچنین ممکن است به تعدیل تولید روغن در پوست کمک کند. بنابراین نه تنها منافذ مسدود شده را محدود می کنید ، بلکه به طور کلی برخی از عوامل آکنه را کاهش می دهید.

 

سرانجام: ممکن است برای اسکارهای آکنه و هایپرپیگمانتاسیون بعد از التهاب مفید باشد. تحقیقات نشان می دهد که به بهبود زخم کمک می کند ، که جای زخم های آکنه در آن قرار می گیرد و همچنین از تولید رنگدانه هایی که لکه های تیره و علائم آکنه ایجاد می کنند ، جلوگیری می کند.

 

10. حفظ رطوبت

تلاش برای یافتن راه های کاملاً طبیعی برای کاهش علائم پیری می تواند یک کار تمام وقت باشد. یک مطالعه نشان داد که روغن آرگان می تواند به قفل شدن رطوبت در پوست ، به ویژه پوست بالغ کمک کند. این مطالعه با زنان یائسه انجام شد و دریافت که با استفاده روزانه ، منجر به محتوای آب بیشتری در پوست می شود. تحقیقات دیگر نشان داده است که روغن آرگان می تواند به ترمیم پوست کمک کند ، این یک عملکرد حیاتی برای پوست است تا به مدت طولانی تری جوان به نظر برسد.

 به نقل از https://mag.mahtateb.com/ بطور کلی روغن آرگان باعث ترمیم ، نرمی و صاف شدن موهای مجعد می گردد و درخشش موها را افزایش می دهد.از طرفی روغن آرگان حاوی مقدار زیادی ویتامین E  می باشد.ویتامین E یک آنتی اکسیدان است یعنی از پوست و مو در برابر آسیب های جدی رادیکال های آزاد موجود در فضا مراقبت می کند.روغن آرگان مانند سایر روغن ها یک لایه محافظتی روی مو ایجاد می کند تا از موها محافظت کند و از آسیب هایی مثل حرارت بالا ،آلودگی ،سایش و... که منجر به شکستن،موخوره ،خشکی یا چرب شدن بیش از حد مو می گردند جلوگیری می کند.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: